Akca28 Maksimum 37.6 oldu bizim. Sabah oldu aşıyı, gece 12de birden 36.4e düştü, ateş düşürücü vermedim sadexe zıbınla durdu o gün bütün gün. Onun dışında birşey olmadı. Rota aşısında ishal gibi yeşil kaka, kusma ve uyku hali olmuştu bizde. 2. Ay sonunda.