Merhaba bebeğim 5 aylık ama biberon ucu iyice açıldı ve çok akiyor diye +6 ay aldım aimsisen ama buda çok akıyor ve bebeğim az akışa alışık nasıl olacak ya çok zor oluyor böyle . Alışır mi birkaç kez verince .pahalı birde tekrar alamadım küçük numarasını