Arkadaşlar bebeğim 1 aylık emzik almıyor avent Air night var almadı wee marka 0/6 aylık aldım çok küçük geldi almadı.Eşimi şimdi bir üst nosunu aldırmaya gönderdim.
Nadir olarakta mama veriyorum avent biberonla.
Ve şu an sadece biberonun ağız kısmını veriyorum çok iyi çekiyor.çekmesinin sebebi ucunun delik olması mı yoksa ucunu kavradığı için mi lütfen yardımcı olun