Seymakirmizi ben varım 😌 yaptığım en doğru karardı hatta dahada küçük yaptırmadıgıma pişman oldum emzik ve biberon kullanımı varsa hiç sorun olmaz benim bunlar olmadıgı için biraz ağladı ayaklarını bağladıkları için ama 10dk sonra bitti ve sustu ilk çiste biraz mızırdandı onun dışında hiç bi sorun yaşamadık zaten dikişleri düştü bile