Bende kendimi bileli pko var. 3.yilimizda çatlatma iğnesi ile hamile kaldım çok şükür oğlum oldu . Sonra hiç korunmadim olursa olur hesabı adet olabilmek için soğan kürü yapmıştım doğumdan 3 yıl sonra hamile kalmışım düşük oldu hani tutunamama hesabı öyle ileri bir gebelik değildi. Üzerinden 1 yıl geçti yine soğan kürü yapmıştım tekrar hamile kalmışım bı oğlum daha oldu çok şükür 1 yaşında şimdi böyle yani korunmadim hiç ama şimdi 2 tane yeter deyip spiral taktırdım 🤗🤗