Kızlar selam. Bebeğim bazen her zaman değil açtır diyerek meme tutturduğumda sürekli ağlıyor meme almak istemiyor emzirmekten vazgeçip emzik veriyorum yada normal tutuyorum susuyor. Sizce tok olduğu içinmi bunu yapıyor yoksa meme reddimi. Ama aç olsa emer gibi geliyor yorumlarınız neler