Beylice ben 2.5 yıl once dogum yaptım hala bu forumda ara ara bu konuda cozum bulan varmı dıye bskarım korkunc ayak el agrısı var özellıkle ayak basamıyorum bastıkca acıyor dedınız gbı yemrklerden sonra dahs cok brn hamılelımde hıc bole bı agrı odem tarzı bıse yasamadım son anda bıle şişmemıstım bunda dısardan gorulur bı sıslık yok ama dedınız gbı az su ıcsem, etlı yenek yesem banyo yapsam daha da agrıuor gece uyutmuyor bazen agrı bazrn ysnma seklınde cok rıca ederım bı cozum bulursanız yazın