Arkadaşlar kızım bir yaşında bu pipetli bardağı aldım hem koku yapmıyor hem de kolay içiliyor yorumlarına istinaden ama çok zor çekiliyor pipeti ben bile zorlandım çocuk nasıl içsin, zaten pipetle tam içemiyordu bununla hiç içemiyor. Kullanan var mı acaba bu ürünü yoksa bizimki mi böyle? Bir de pipetle içmeye nasıl alıştırdınız bebeğinizi acaba?