Hayırlı akşamlar kızlar bu gün adetimin 8. Günü normalde 7. Günde kanamam bitiyor ama şu an aşırı pıhtı şeklinde kanamam var zaten aşırı ağrılı geçti bel bacak ve kasık ağrısı artı mide bulantısı kimyasal gebelik olabilir mi diye düşünüyorum eğer öyleyse kan tahlilinde belli olur mu gebelikte beta değeri yüksek oluyor ama adet gördüğüm için değerler hemen geri düşer mi