nrtn1234 ma9419 bana da fitil verdi 3 adet vardı içinde kullandım ama hiç şifa bulamadım. Çok ciddi akıntım var.. onun dışında kaşıntı falan Yok ama akıntı çok çok rahatsız edici boyutta
ipeku ma9419 merhaba fitili nasil kullandimiz acaba banada bugun verdi doktor mantar icin ama daha oncekiler gbibdegil hap seklinde cok zorladi korktum acikcasi dahafa tahris olurmu diye. Bide krem verdi travazol onu sürüp fitili uyguladım bi zarari olurmu bilemedm korktum
seftaliyanak ma9419 bende oldu 43 gün oldu doğum yapalı bugün kontrole gittim enfeksiyon çıktı ama ben anlamıştım zaten koku vardı vede ağrılı yapıyordum idrarimi monurol verdi antibiyotik verdi birde fitil içinde 3 tane var ama kullanırken emzirmeyin yazıyor içinde o beni tedirgin etti inşallah geçer çünkü bende ağrı yapıyor
ma9419 seftaliyanak bana 7li fitil verdi sadece onu kullandım dün bitti bugün kontrole gidicem smear alcak tekrar. İnşallah geçmiştir benim ilaçta da yazıyo emzirirken kullanmayın diye ama onu tedbir amaçlı yazıyolar sanırım hepsine. Sen nasıl antibiyotik kullanacaksın
Tutku0633 Doğumdan beri hala enfeksiyonum var. Antibiyotik fitil hepsini kullandım 4ay oldu geçmedi. Akıntı sarıya döndü ve arttı napcam bilmiyorum şu dönemde hastaneye gitmek istemiyorum. Çare bulan oldu mu sirkeli su diyorlar ama korktum daha kötü olur diye