Sevgili anneler, ben bir eczacı olarak. Bu tartışma başlığını başlattım. Hangi aşıyı daha güvenli buldunuz rota ve menenjitte. Terzi kendi söküğünü dikemez fakat gönlüm
Rotarix ve nimenrixten yana :) sizlerde ne gibi yan etkiler oldu hangi aşıyı uyguladınız bilmek isterim