Merov çok zor güzel anne çook zor ama çok da güzel dimi? Her anı ayrı bir keyif.. bu günlerin bir gün biteceğini, her şeyin geçeceğini ve güzel olan anıları hatırlayacağını düşün ♥️ hamilelik de zordu, doğum da ama unuttuk gitti dimi kötü anıları? :) keyfini çıkartmaya, bebeğine doymaya bak ♥️♥️