Selamlar,
Oğlum 6 haftalık, eskiden hiçbir sese tepki göstermezdi sese alıştı diye seviniyorduk. Şimdi zil çalınca, kapı açıp kapatınca ya da öksürünce bile uykusundan aşırı korkarak elleri havada uyanıyor ve dakikalarca ağlıyor çok zor sakinleştiriyoruz. Bu durumu yaşayan var mı, geçici midir? Ne yapacağız bilmiyorum ödümüz kopuyor evde çıt çıkacak diye :(