starwomen Oykuaygun yengem kuzenime kullanıyor o baya memnun. Bir doktor tavsiyesiyle almış bu kışı resmen hastalıksız atlattık demişti
Oykuaygun minderbob bende bugün aldım. Birkaç eczaneye sordum bunu önerdiler bağışıklık için. 4 yaş altı kullanıma pek önermiyorlarmış benim çocuk 2 yaşında 1 çay kaşığı verebilirsin dedi
minderbob Oykuaygun 4 yaş öncesi önerilmiyorsa vermeyin o zaman. Benimde iki yasında oğlum var kendi kürümü veriyorum. Zencefil ve sarımsak rendesini zeytinyağı limon ve balla karıştırıp kür yapıyorum. Çok şükür hasta olmadı hiç.