Sule9094 bende hep kullandım doğduğundan beri, emzirirkende hiç serum fizyolojik gibi şeyler kullanmadım, hep kendi sütümü çay kaşığına sağıp burun deliklerinden damlattım öyle aspiratörle çektim çok güzel açılıyordu. Emzirmeyi bıraktından sonra kullanmaya başladım serum fizyolojiği ama anne sütü daha güzel açıyor bence.