Cerenmert Hanımlarr ek gıda alan bebeklerimize dısarda yemegı nasıl ayarlıyorsunuzx sıcaklıgını soguklugunu yada yazın mesela bozulmuyormu hazırladıgınız corba beya baska bişey. Yada neler yapıyosunuz beya dolaba atıp ertesı gun çıkardıgınız yemek varmı