Oğlum kro 4, düz 2 aylık gündüz 12den gece 12 ye kadar sadece 2 saat (o da zorlamayla) uyuyor. Atak haftaları, uyku gerilemeleri düzeltilmiş haftaya görenhesaplanıyor ama benim oğlum sanki kronolojik haftasına göre yaşıyor gibi gece de 12-12.30 da uyur sabah 12 ye kadar 2 besleme ile deliksiz uyur. Çok saçma bi uyku düzenimiz var. Uyku eğitimi almak istiyorum ama doktorumuz ve eğitmenler henüz erken olduğunu söylüyor helppppp