Merhaba ablalarım kardeşler iM 6 aylık kızım var ayında doğdu doğduğundan beli hep mızmız oynatrm oynamaz ilgili versem aglar şimdi ek gdaya geçtik sürekli çorba meyve püresiistyor verince ağlamayı bırakıtor hep durduğu yerde mırıldanyor aglıyor bugün dahada beterdi şunlari yazarken belim den yerler dökülüyor ailemde yok hep ben ilgileniyorum ya bi bebek hiç mi oynamaz gülmez uyumaz yok ne yapacağımı sastm kaldm bakım bile yapamyrm kendme bakm dedim makyaj vs değl banyoya bile gremez oldım 😭😭 artık cocukc felan istemem Allah olmayanlar a versin çok yoruldum çok anlatamam eşim de destek vermiypr