Gizempkr koltuğun köşesine bizim yastığı koyup oturtuyorum, dimdik değil de hafif arkaya doğru. O şekilde rahat ediyor oğlum. Mama sandalyesinde de yanlarına battaniye koyuyorum. Benim oğlum da 5 aylık, arada meyve havuç falan verdim ama tam manasıyla geçemedik tadımlara. Çok korkutuyor ek gıda işi beni açıkcası. Beceririm inşallah