8 aylık bebeğim ne dönüyor ne emekliyor. Ayakları üzerine basıyor canı istediğinde çok sağlam basıyor. Yarım dönme yapıyor ama tam dönmedi hiç. Yere koyuyorum mata, oyun oynuyoruz ama yok. Bazıları diyor benim ki 9 aylıktı yürüdü, 5 aylıktı emekleri yani ne yapayım? Bu benim elimde olan bir şey mi neden kıyaslıyorsun diyemiyorum. İçten içe suçlusu ben miyim diye düşünüyorum. Oohooo bizim çocuk 5 aylıkken neler yapıyordu neler…. Ya sabırr. Bu kadınların kadınlara yaptığını kimse yapmıyor. Tamam ennn iyi anne sensin al sana bi çeyrek. Yeterr!