Lkjhgfdsa bizim de öyleydi hiç mama yemediği için biberonla içmedi , wee ‘nindi sanırım alıştırma bardağını almıştım ama ucu çok yumuşak olduğu için damaklarıyla sıkıp üzerine döküyordu ya da içerken sıkıp tıkanıyordu. İlk zamanlar çok zordu gerçekten su içmesi. Sonra nuk ‘un alıştırma bardağını aldım onun uç kısmı plastik gibi sert değil ama biraz daha sert o nedenle daha rahat içti. Tommmee tippee pipetli suluğunu aldım daha sonra denemek için, ilk denemede içmeye başladı , 9-10 aylık vardı yanlış hatırlamıyorsam ama o da koku yaptı kullandıkça . Sonra da munchkin aldım şimdi onu kullanıyoruz . Biz bebek suyu alıyoruz onların içinden başlık çıkıyor , onlarla da içmeyi seviyor ama işi oyuna çevirince döküyor tabi. Alıp deneyin bence belki ilk denemede hemen pipeti kullanır .