Bu sabah niyet ettim emzirmeyi birakmaya memelere koli bandi yapistirdim 🙈😂 sabah biraz istedi bantli meme gorunce tiksindi kendini geri cekti uzerimi kapatti biraz mizildandi kahvalti yedirdim. Bi sekilde oyaladim oglen ablasina okula yemek goturduk gidip gelirken bebek arabasinda uyuya kaldi cok sukur 3 saat uyudu tabi eve cikardim evde uyudu. Uyandi hemen bir kase ekmekli mercimek corbasi yedirdim su cubuk kraker falan derken bu saat oldu. Biberonla sut verdim bi tadina bakip birakti icmedi bardakla verdim yine istemedi onu eledik azonce ilk kez kakaolu sut verdim icti. Biraz gecsin makarna falan yedirecegim sormak istedigim sey şu ki gece uykuya memeyle gecen bir bebekti ara ara sık sık uyanip emer bakalım bu gece nasil gececk annem diyor ki gece uyku arasinda emzir bir anda birakma ama ben bir kez biraktiysam birdaha asla vermemeliyim diyorum sizce hangisi dogru ?