anne905 Kızlar bebeğim 2 çekiyor sonra ağlıyor niye bilmiyorum biberondan çok güzel içiyor ama emmeyince de mecbur biberon vermek zorunda kalıyorum önceden böyle yapmıyodu şimdi neden oluyor sadece gece güzel emiyor
dikkatbebekvar anne905 ilk emmeye basladıgında süt inene kadar yavas geliyor yada basta gelmiyo o yüzden benimkide bırakıyo ama ayaga kalkıp dolasarak emziriyorum. Süt emdikce iniyo hızlı gelmeye baslayımca normal emiyo oturuyorum sonra. siz de deneyin görüceksiniz 😊
Mervekarakaya Benim bebeğimde aynı şeyi yapıyor ama ısrar ediyorum sadece meme veriyorum eninde sonunda emecektir diye düşünüyorum. Siz bebeğiniz için en iyi kararı verirsiniz ama biberon yerine şırıngayla verirseniz memeden sogutmamis olursunuz