Yagmur982 Kızlar 2 ay 7 günlüğüz ama hala ikinci ay asimiz yapılmadı sağlık ocağı elimizde asi yok diyor doğumda yapılan asilarida 1 hafta sonra yapılmıştı hastanede elimizde asi yok demişti neden böyle oluyor acaba sürekli kayıyor asi takvimi
beybiliko Yagmur982 bizim de geçe kalmıştı 2. ay aşıları, hepatit b ve verem aşılarının tedarikinde sıkıntı varmış sanırım
Eliiifkaya_ Yagmur982 biz de aynı şekilde 2ay 16 günlükken yaptırabilidik 2. Ay aşısını. Rota virüsü asisiini da aradan bir ay geçmesi gerektiği için 3 ay 16 günlükken yaptırdık aşı sıkıntısı varmış çünkü