Merhaba kızlar, bebeğim doğduğundan beri beni bazen saatlerce emiyor ama doymuyor bazen de biraz emip ağlamaya başlıyor. Mama vermek zorunda kalıyorum. Sütümü sağdığımda ise ona yetecek kadar sütüm olduğunu görüyorum. Meme ucum olmadığı için silikonla emziriyorum diğer türlü hiç almıyor zaten. Acaba yanlış mı emziriyorum? Nerede hata yapıyorum sizce? Doktor sağma emzirip sonra mama ver dedi sizce ne yapmalıyım? Sanki böyle de sütüm azaldı gibi hissediyorum.