Ayseee60 Yeni kapandım ben ve nasıl giyeneceğimi bilmiyorum yaşıma uygun cicili bicili de olsun kurtarıcı kıyafetler varsa linki verir misinz anneler 27 yaşındayım ve nasıl şal kullanmalıyım
Rsvencx Ayseee60 touche Manuka hooopstore gibi markalar var bakabilirsiniz. Çok cicili bicili değil de sade şeyler tercihiniz olsun ilerde ben ne yapmışım dememek adına tarzınız oturana kadar sade şeyler tercih edebilirsiniz. Şal da pamuk veya ipek tercih edebilirsiniz freshscarfa bakabilirsiniz
NursenaT Ayseee60 Rabbim mübarek etsin öncelikle ütüyle ugrasmak istemezseniz bürümcük ya da penye şal kullanablirsiniz kıyafet için bişey diyemicem cicili bicili giyinen tesettürlü değilim 🌷
Sarecimm Ayseee60 ince pamuklu ve penye şallar en rahat , yapılması kolay şallardır. Bir kot bir siyah pantolon üzerine tunikler tercih edebilirsiniz arkadaşın yazdığı markalarda hem sade hem çok modern parçalar var, alt üst takımlar da çok kurtarıcı olur
zarifbirhanim Ayseee60 Ben kıyafetlerimi eminosbutik, fayaboutique, suhneva, ipekstill, lamelif gibi yerlerden alıyorum. Hanım hanımcık kıyafetler var tavsiye ederim. Esarp ve sallarimi da fresh scarfstan aliyorum 🥰
Ayseee60 NursenaT ya cicili biçimidir kastım böyle ağır olmayan kıyafetler demek istedim yoksa renk cümbüşü anlamında değil yani
NursenaT Ayseee60 Anladım ben genelde sade renkler tercıh edıyorum sefamerveden alırım hep modaselvım var modanisa var bı bakın tarzınıza gore bıseyler vardır belkı
Sarecimm Ayseee60 İnstagram hesapları da var direk kendi sitelerine de girebilirsiniz, trendyoldan da bakabilirsiniz
Filizlidya Merhaba öncelikle hayırlı olsun🫶🏻 ben samet keskin lilamordan alıyorum genelde hem spor hem şık çok güzel kıyafetler var şal olarakta kıyafetime göre sporsa eğer bambu şallardan daha şıksa pamuk saten tercih ediyorum umarım yardımcı olabilmişimdir😊😊
serife1204 Ayseee60 kumaş olarak aerobin kumaş tercih etmelisin ütü istemiyo kesinlikle yıka giy harika bir kumaş şal tercih edeceksen benim favorim bambu şallar çok hafif hemen şekil alıyor genelde diz altı tunik ve bol paça pantolon giyiyorum ben çokta rahat ediyorum ve mutlaka bol olur kıyafetlerim modanisa sefamerve modaselvime bakabilirsin aldığım ürünlerden memnun kaldım hep şimdiden hayırlı olsun rabbim daim etsin 🥰