Bebeğim 9 aylık. 3.5 aydan itibaren çalışmaya başladım, her gün işte bir kez sağım yapıyordum. 140-160-180 arası sütüm oluyordu, ara tatil öncesi sağıma ara vermiştim biraz deposunda süt vardı çünkü. 1.5 ay kadar sütümü sağmadım. Neyse tatil bitti okullar açıldı, süt sağımı yapıyorum 100 120(zorla) hatta bugün 90cc çıktı. İlk defa bu kadar az süt sağımı yaptım. Benim gibi çalışmaya başlayıp sağım yapan varsa merak ettim süreci. Bebek daha az ihtiyaç duydukça acaba sütümüz azalıyor mu? Yoksa tekrar artırmak için bir şeyler mi yapmalıyım?