Kızlar oğlumu 1 şubatta doğurdum 6 günlükken yüzünde iki yanağında aşırı lekeler var sivilce resmen oğlumu daha doyasıya öpemedim böyle olunca kimsede öpmedi öptürmüyorumda saglıkocqgına aşıya gittiğimizde hemşire anne karnında tamamlanmamıs yağ bezesi diyor bişey kullanma geçer dedi 27 günlük oldu oğlum ama hala geçmiyor aksine çogalıyor çenesine de olmaya başladı bir arkadaşım kızıda böyle olmuş anne sütü sık sürekli geçer dedi bende yapıyorum ama değişen bişey yok sizin çocuklarınızda oldumu ne zaman gectı 40 ımıza kadar geçse bari oğlumu spaya götürecem 40 ında