Anne sütü almadıgı için doktorum 5 aylıkken başlatmak istedi ek gıdaya 5,5 aylıkken başladım ben ama nasıl başlama yani 8.aya kadar kusmalar öğürmeler hergün mutlaka boğulma vakası yaşıyordum, yanımda biri olmadan asla ek gıda veremiyordum korkudan çocuk kızarıyo öksürüyordu sakince bekliyorduk ama müdahile etmeden düzelmiyordu muhakkak kusturuyorduk,pütürlü bişey asla yediremiyordum ağlıycaktım artık, sonra bizim yediklerimizden veremye başladım yemeye başladı şok oldum doktorum çocugun ağzının tadı var demekki dedi ver dedi bende bebeğim için bildiğiniz hergün tencere yemeği yapıyorum azıcık salça fln koyuyorum. Bilmiyorum ondan mı ama 8,5 aylıkken bi anda herşeyi yer oldu sevmediği şeylerde yine ağzını yüzünü kapatıyor ama çok şükür yemesi düzeldi.