Tiredmomy oğlum 30 aylık, bu tuhaf hallerine anlam veremiyordum. Çünkü 2 yaş sendromunu bitirdik, 3′e de daha var. bir baktım ki 3 yaş sendromu 2,5tan sonra başlayabiliyormuş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ baş edilecek gibi değil. Bu sendromlardan çocuklar sevgimizle bir şekilde çıkacaklar ama bize ne olur bilmiyorum