Yilmazfatmaa merhabalar. bebeğim 8 buçuk aylık olcak 2 haftadır boğaz enfeksiyonu vardı iyilesti iştahı açıldı ama emmiyor o zamandan beri uykuluyken emiyor sadece. bu aydan sonra mamaya başlayan var mı yoksa ek gıdaylami devam etmeliyiz geceleri emiyor ama
gizemlili Yilmazfatmaa geceleri emiyorsa yine emer ama ek gıda alımı da iyi değilse doktorunuza sorarak mama verebilirsiniz. 1 yaşına kadar asıl alması gerekn vitamini minerali anne sütü- mamasan alıyor.
kxbxx Yilmazfatmaa ben başlayacağım galiba tam 6 ay atağını atlattık meme reddini yendik diyordum 8 aya girdik yine emmek istemiyor sürekli ısırıyor kendini itiyor bugün yine mama denedim onu da içmiyor 😢