Kk41 merhaba bebeğinizin aşamalarını anlatabilir misiniz benim bebeğim 12 aylık tutunup kalkma emekleme yürüme yok ben dikiltirsem dikilir ama bi yere tutunup dikilmek istemiyor kendini geri atıyor hemen tek başına dikilemex yani koltuktan tutunup nöroloji de çıktık ama 18 aya kadar normal dedi fakat aynı ayda iki tane arkadaşımın bebeği var onları görünce çok üzülüyorum bütün gün bunu düşünüyorum anlatırsanız sevinirim