Pineapplemoms Merhaba memurum ücretsiz izne ayrıldım o sürece kadar maaşımı aldım baska para almadım arkadasım bir ay felan rapor aldı izin aldı ona 22 bin sgk para yatırmıs bana yatırmadı iş görememezlik parası diye nedir bu bilen varmı
durukusunannesi_ Pineapplemoms sözleşmeli memur mu sözleşmele olanlara maaşı PTT üzerinden yatıyor kadrolulara normal hesabına
Aslicamm Pineapplemoms maaş yatarken o da yatiyo ama geri istiyolar ya maaş almak lazım ya iş göremezlik parasını siz maaş aldığınız için o yatsa bile devlet geri yatırmanızı istiyo sizden
Bigelincik Yanlışlıkla yatırılmış olabilir çünkü memurlar maaşını her ay alır özel sektörde topluca yatırılır. Maaş birimiyle görüşsün o parayı sonra geri alıyorlar
burcui89 Ben de memurum ücretsiz izne ayrılmak üzereyim, burada kimseden duymadım ilginç geldi, rapor alanlarda olan bir durum muymuş
Zamansizportakal Memurlarda rapor parası verilmiyor çünkü maaşımızı ayınayına eksiksiz aldığımız için.ücretsiz izinde de sonuçta rapor olmadığı için herhangi bir ödeme yapılmaz bence sonuçta rapor değil