kızlar merhaba deprem bilg3sindeyim daha yeni yeni arabadan eve geçtik Allah herkesin yardımcısı olsun . rotavirus aşısını soracaktım normalde zamani şubatın ilk haftasiydi 4 ay 15 günlük smdi martta anca yaptırmam mümkün duruma göre yaptıranlar Bi sknti yaşadı mi. yaptırmayan kesim yaşadı mi. Kafam çok allak bullak cümle bile kuramıyorum kusura bakmayın ama sormak zorundayım. teşekkürler.