Kevser123 gb_tmbs ben sezaryen doğum yaptım bir hafta kanamam oldu bir hafta olmadı sonra tekrar 1 hafta oldu kırkım bu şekilde çıktı. 50 günlük olduk şimdi tekrar geldi ama çok az
0000Bahar gb_tmbs bende sezaryan oldum 20 gün falan kanamam oldu ondan sonra daha olmadı bebeğim 4 aylık