Pnr0190 Kuzum deneyeceksin bunu.. Benim bebeğinde kolik bi bebek.. Bazı sebeplerden sütum yetmedi manaya başladık manaya başlayınca o daha cazip geldi emmek istemedi zaten az olan sutumde bitti iki gün içinde sagsamda gelmedi.. Aptamil demedim o çok artırmadi gazını ama maliyetinden dolayı değiştirdik hipp demedim bi çok bebeğe iyi gelen mama bizde müthiş gaz yaptı o gece uyumadi. Ertesi gün bebelac gold aldık iki iki buçuk aydır onu kullanıyor iyi geldi... Bol sans