kızımız 12 günlük sağlık ocağına topuk kanı vermiştik geçen hafta, bugün arayıp kistik fibrozis olabilme ihtimali olduğunu söylediler yarın için yine topuk kanı almak için çağırdılar
Daha önce böyle bir durumla karşı karşıya kalan var mı test sonucunun yanlış çıkma ihtimali var mıdır ?