mustafahacer Arkadaşlar bebeğim bugün tam 7 aylık oldu erkek. Boyu 74 kilosu 9.400 Ama ne oturuyor ne tam dönüyor ne de emeklemeye dair bi çaba yok. Doktora götürmeli miyim? Çok endişeliyim. Destekli oturuyor elimi çekince sol tarafına doğru yıkılıyor
Hadianne mustafahacer dönmesi için teşvik ediyor musunuz ben 4 aydan itibaren sürekli çevirdim nasıl döneceğini falan gösterdim 5. Ay da yüz üstü döndü 6. Ayda yüz üstünden sırt üstüne döndü 1 hafta sonra benim bebeğim de 7 Aylik olucak desteksiz bı sure oturup devriliyor tavsiyem mama sandalyesi varsa bol bol oturtun emekleme konusu çok önemli değil bazı bebekler emeklemeden yürüyor
Ali_asaf_10 mustafahacer olabilir sorun olduğunu zannetmem kilo boy olarak falan da aynı sayılırız . 7 aylıkken benimki de aynıydı birkaç günle bile farkediyor bir bakmışsın değişiyor oturması. Şuan 8 buçuk aylık şuan daha güzel oturuyor duseccekn toparliyor kendini bazen hala bile düştüğü oluyo. Çocuğa gro3 değişiyor bence 1 ay daha bekle yani gelişime görmezsen götürürsün. Benimki de hala emeklemiyor ama emekleyecek gibi de durmuyor hic sevmiyor yuz ustu durmayi her bebek emeklemez zaten bu bir sorun değil