Kızlar bebeğim 6 aylık normalde günde 2 kere kaka yapıyordu. Bugün 3 oldu ve normalden daha sıvı gibi. Biliyorum sayı olarak çok değil şu an ama eşim 2 gün iş için şehir dışında o yüzden tedirgin oldum . Gıda tadımlarında meyvelere başlamıştım elmayla bugün 2. Günü. Cam rendeden geçirip verdim biraz. O ishal yapar mı? Sebzeler buharda pişiyordu ama meyveleri pişirme demişti doktor. Kaç kaka olmalı ishal demek için? Ne zaman doktora gitmeli? Tecrübeli analar yardım please.