Gamzeu123 10 aylik bebegim cok istahsiz ne yaptiysam yemiyor kilosu ayina gore gayet iyi ama ac kaliyor yemiyor düşüncesi mahvetti beni iştah acici bisey var mi acaba sabah ogle aksam asla agzina bi kasik bile surmuyor neden boyle oldu yasayan var mi
Mihrimahveannesi Gamzeu123 kızım 1 yaşında o hala öyle düzeltemedim ne yaptıysam. Az önce yine bir yemek yedirme çabasına girdim ikimizin de karşılıklı sinirlerimiz alt üst oldu bıraktık. Yani bilmiyorum bende bekleyim önerisi olan var mı. Kaç kg bu arada bebeğiniz. Kızım 9 kg 13 aylık
Kuzeymomss Gamzeu123 Sorun olmazsa kaç kilo acaba? Benim oğlumda 10 aylık 2 ay olacak çok iştahsız, ancak canı isterse çok nadir yer. Uyanıkken mama asla içmez
expectopatronum Gamzeu123 benim bebeğim de 10 aylık aynı şekilde. Hiç bişey yemek istemiyo. Meyve, yoğurt falan yerdi en azından artık onları da istemiyo. 😬
Tontis_annesii Gamzeu123 benimde bebeğim yemez kebap lahmacun pizza dana pirzola ne varsa veririm yok anam kebaba hayır denir mi yav sizde deneyin hele ki pirzola veya kebap belki yer anam canım çekti gı 😒😒😕😩
Mihrimahveannesi Gamzeu123 kilosu ayına göre gayet iyi bence çokta zorlamayın diş dönemi falansa dönemsel de olabilir belki
Kuzeymomss Gamzeu123 kilosu normalin de üzerinde aslında atak dönemi yada diş olabilir. Yani benim oğlum 9 kilo falan o kiloda olsa zorlamam açıkcası. Çünkü zorladıkça tam tersini yapıyorlar
expectopatronum Gamzeu123 biz de öyleyiz. Benimki ek gıdaya başladığımızdan beri böyle ama. Ben saldım artık 1-2 lokma yeyip istemeyince hiç ısrar etmiyorum. Yetiyo demek ki napayım. 😅
Gamzeu123 Kuzeymomss aynen atak da olabilir umarim hepimizin bebisleri cok guzel bi sekilde yerler😊 tesekkur ederim🙏
ikizannesi000 Gamzeu123 benim kızımda yemiyor bnde naptıysam yemeyen cocuk yıpratıyor insanı zorla yatırıp yediriyorum iki kaşık 🥄 yoksa cok geride kalmıs kilo olarak