busra9191 kırık olsa bile mudahele yapmıyorlar . Gözetim altında yatiriyorlar 3 gün. Kusma , gözde kayma , hareketlerde dengesizlik , bı şeyi gözle takip edememe gibi bı durum yoksa onlar da bı şey yapmıyor umarım sıkıntı yoktur ama çok endişe ediyorsanız götürün içiniz rahatlasin