Merhaba hanımlar bir süredir oğlumda süt alerjisinden şüpheleniyordum doktorla her yolu izledik fakat şu bi kaç gündür şunu farkettim bebeğimde 2. Aydan sonra bebelac golda geçtik ve zamandan bu yana aslında mamayı içince döküntü olduğunu farkettim 2 gündür aptamil kullandım gayet iyiydi bu sabah yine bebelac vereyim dedim yine uyurken benek benek kızardı aslında bebelec güzel kilo aldırdı tok tuttu bir sorun olmadı ama içince onu kızarıyor geçici döküntü oluyor. Mama değişelim dedik hasta oldu bebelac mamada bozuk çıkınca hemen değiştik bu defa aptamili içer içmez kaka yapmaya başladı ama her içtiğinde oluyordu antibiyotik kullanıyor ondan dedik ama döküntü olmadı çok rahattı ne yapacağımı şaşırdım yatın immünoloji de randevumuz var süt alerjisi olsa aylardır mama kullanıyoruz meme de içiyoruz illaki fazlalaşırdı yan etkisi değil mi