Yemeyi kesemiyorum ya. Normalde 2 öğün beslenen birisiydim, doğumdan sonra (hamilelikle beraber) kilo aldığım icin simdi vermesi cok zor geliyor. 15 kilo vermem lazım. Aralıklı oruc denedim bana bana göre değil o. Calısıyorum, ama ise gitmediğim zamanlarda oluyor mesela bugun evdeyim. Spor kısmına hic girmiyorum bile orası cok karısık. Pilatese gitmek istedim ama o su an olmuyo. Her gün cıkıp 1 saat yürüsem , su boğazda durur mu acaba ? Eşimde kilo vermek istiyor ama pilatese gideyim diyince yok dükkanı kapama, diyo. Sen gelince aksamları cıkayım filan diyorum bu sefer cocugu uyutup cıkmam lazım o zamanda saat oluyo 21:30 . Gerçi onu da göze aldım ama ise gidince zor oluyo yorgun oluyorum cunkü. Cocuklu hayat ne zormus ya