Kızlar biz 3 kişilik aile iken şuan 7 kişi görünüyoruz hane de nasıl oldu bilmiyoruz aynı apartmanda oturuyoruz ama 4 yıldır asla görüşmüyoruz ben nüfus müdürlüğüne gidip dilekçe verebilir miyim? Çünkü bizim rizamiz olmadan geçiş oldu veya nüfusta bir karisiklilik onlara ilettik bu durumu fakat pek umursamadilar en kısa yoldan nasıl halledilir