Maviiiii Arkadaslar fotografim yok osymye girdigimde basvuru merkezi icin herhangi bir liseye gitsek oluyor mu yoksa kendi merkezlerine mi gitmek lazim osym sinavlarina giren arkadaslar yardim lutfen