Eminaresad Bebegim 5.5aylik. Yakinda ek gidaya basliycaz. Nelere ihtiyacim olacak acaba tecrubeliler yaza bilir mi? Alistirma bardagiyla basladim listeye. Devami...
Devushka Eminaresad alıştırma bardağı silikon kase silikon kaşık bide ben sıkma kaşık aldım o da kullanışlı meyve süzgeci cam rende ek gıda için silikon mama önlüğü şimdilik aklıma gelenler bunları aldım
AliKereminannesi Awent wasabi gerekli mi acaba tel süzgeçle işimizi görebilir miyiz ki? Çünkü sürekli püre yapmayacağız o yüzden gerek yok diye düşünüyorum ben