Defnemkalbim36 Kızlar gebelik için kan tahlili yaptırdım Dr cuma günü gel bakacam dedi sonuç çıkmış inşallah aranızda anlayan vardır ( Beta HCG deger referans dışı diyor ve DEĞER 1252.20 U/L bu demek aranızda bilen varmı?
Durunun_annesii0 Defnemkalbim36 geç döllenme olmuş bizde adet düzenim yoktu onun için gitmiştim doktor şüphelenip gebelik içinde kan testi istemiş 3. Gün gel dedi ve sonuç gebeyim onda da kese gözükmüyor dış gebelikte olabilir dedi 1 hafta sonra çağırdı 7. Hafta da gördük keseyi biz gebeliğime göre adet olmam gereken zaman 23 ocaktı ve ben en son adetimi 18 aralıkta görmüştüm 😊
Defnemkalbim36 Patronbebekkk Kese görünmedi Dr o yüzden kan tahlili dedi moralim bozuldu sabırsızlıkla bekliyorumdum Allah razı olsun
Aysegul93 Defnemkalbim36 canım bu değer için sanki kese için biraz erken olur geç döllenme olunca da görünmüyor doktorun beta takibi kese takibi için çağırmıştır muhtemelen
Defnemkalbim36 Aysegul93 belkide canım Dr cuma günü gel dedi 3 test yaptım onlar pozitif çıktı Dr bugün kese görünmüyor dedi üstüme kaynar su döküldü sanki o yüzden kan tahlili istedi bende baktım tahlil çıkmış sabırsızlandım yazdım buraya
Defnemkalbim36 Durunun_annesii0 Benimde normalde adet düzensizliğim vardı genelde 35 günde oluyorum bu defa çok hafif açık renkte kan geldi sanki adet olacaktım fakat adet yok test yaptım pozitif tekrar tekrar 3 tane oldu 3 pozitif ama bugün kese olmayınca Dr kan tahlili istedi 5 hasta birden alıyordu artık aceleledenmi iyi bakmadı bilmiyorum ayy vallahi kafam duman
Aysegul93 Defnemkalbim36 bekle kalbini ferah tut bazen inan göremiyorlar benimde görünmedi sonra başka doktora gittim daha cihazı tutar tutmaz gördü