Senem_sygl01 selamlar 🤗
Ek gıda olarak 3 öğün veriyorum.
Sabah emzirdikten sonra kahvaltı yiyor.
1.uykudan uyanınca yoğurt yarım saat sonra meme,
2.uykudan uyanınca sebze yarım saat sonra meme (bu ek gıdaların hepsi 1 bebek kavanozu kadar)
(bu arada 3 öğüne yeni geçtik)
3.uykudan uyanınca sadece meme, 20-20.30 meme+mama (150cc) sonra yatış ☺️