hellomom Merhabalar, benim uykuyla derdim bitmedi bir türlü😂 kızımın gece uyanmaları biraz toparlamıştı ama iki gündür yine uyanmalar sıklaştı ve bu sefer uyanıp beşiğinde oturuyor, o şekilde ağlıyor🤦🏻♀️ Güleyim mi ağlayayım mi bilemedim. Uykusunda mı oturuyor, uyanık mu oturuyor onu da tam anlayamadım ama bebeği böyle olan var mı? Kızım 8,5 aylık.
Thesra hellomom Merhaba, Uyku gerilemesi diye geçiyor bu ana böyle tatlış şeyler de yapıyorlar korkulacak bir durum yok geçici bir süreç 1-2 aya atlatır🌸
sima hellomom 9 ay 21 günlüğüz hala aynıyız doktorumuz dişten dolayı diyor 2 yaşına kadar çekeceksin diyor çünkü en son dişler iki yaşında tamamlanıyormuş☺️
hellomom Thesra çok güzel düzenimiz vardı, 2 aydır bir bozuluyor bir düzeliyor. İşe de başladım geceleri gücüm yetmiyor artık. Birde oturunca bir sonraki aşama ayağa kalkar mo diye düşünmeye başladım. İnşallah dediğiniz gibi düzelir. Çok teşekkürler🥰
Thesra hellomom Genelde ayağa kalkma olmuyor ama oladabilir.Yani şöyleki mental gelişme sağlıyor mesela yürüyorsa daha geliştirmek için gece de aynısını yapıyor ya da emeklemiyorsa emekleyecek gibidir geçici bir durum yaşından sonra her şey düzeliyor merak etmeyin🤲🏼🌸
hellomom sevimli61 peki her uyandığında oturuyor mu? Oturup ağlıyor mu söyleniyor mu? Ben birde oturuken yatırınca daha çok ağlamaya başlıyor. Mecbur kucağıma alıyorum sonrasında.😔
hellomom sima alt iki diş çıkarken hiç böyle olmadı. Şimdi üst iki azı dişi uç vermiş sanırım onlar bayağı zorluylr😞haklılar da biz bir 20 lik dişin acısına zor dayanıyoruz yavrular bi sürü dişi çıkarmaya çalışıyor. Bu gece calpol verip yatırayım bari belki rahat uyur biraz.
sevimli61 hellomom aynen böyle yapıyor Sallanacak uyutmaya çalışıyorum uyuturken ayrı ağlıyor on dakka sonra oturup ağlıyor
hellomom sevimli61 demekki her bebekte dönem dönem oluyor böyle şeyler. Sizede kolaylıklar diliyorum😊 sağlıkla büyüsün bebeklerimiz🥰
Smrenes Benim bebeğim 8 ay 12 günlük önce emeklemeye sonra kalkmaya en son da oturmaya başladı desteksiz bizde işler karışık yani.. Bizimki gözü kapalı beşiği kenarına tırmanıyor geceleri gündüzleri.. Bazen de ilk oturuyor sonra kalkıyor tırmanıyor uyku düzeni zaten hak getire 😪 şöyle deliksiz uyku uyumayı çok özledim.