Oğlumun gece boyu ateşi olmuştu ama 38′i geçmedi. O dönemde ilaç vermek istemiyordum, bu yüzden ılık nemli bezle sildim vücudunu, bol bol emzirdim, üstünü ince giydirdim. Sabaha geçmişti. Bexsero’nun ilk dozu dışında başka hiçbir aşıda ateşi çıkmadı.